Kort uppdatering.

Måndag och ny vecka igen. Dagarna rusar fram så snabbt att jag inte hinner med. Hinner speciellt inte med att uppdatera bloggen.

Vi har varit ute vid huset flera gånger förra veckan. Plattsättarna är i det närmaste klara och snickarna håller på att sätta upp köket. Imorgon är det 1 månad till slutbesiktning! Det känns fortfarande helt surrealistiskt att vi ska bo i det där fina huset.

Förra helgen var jag ju på trädgårdsdesignkurs. Det var väldigt inspirerande och lärorikt. Jag började skissa lite på tomten, mest på entrén och altandäcket. Jag ska lägga ut en bild senare.

Nu i helgen var ju i Stockholm och träffade mina damer från universitetet. Helgen bjöd på skratt, segway-åkning, tapas och dans.

Ska försöka ta oss ut till huset och fota lite snart.

Ha en bra vecka!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0