Lugnt.

Har det just nu väldigt lugnt på jobbet. Skönt, men man blir ändå lite rastlös. Men man får se till att passa på att vila sig lite, i slutet av nästa vecka börjar det nog bli mer att göra igen. Så är mitt jobb. Upp och ner.

M är just nu i svärföräldrarnas sommarstuga och förbereder kräftskivan som vi ska ha med hans jobb. Det verkar som om det kommer regna ikväll så det blir väl till att ta på sig ordentligt med kläder. Vi ska sitta ute, fast under tak som tur är.

Om några veckor ska vi träffa säljaren och mark-killen ute på tomten och börja att gå igenom vad det är han ska göra, förutom att förbereda för huset. Våran tanke är ju att vi ska passa på att anlita honom att göra så mycket som möjligt på tomten när han ändå är där med sin grävare. Blir nog billigare än att ta dit en annan grävare vid ett senare tillfälle.

I förrgår satt båda kissarna ute på balkongen i solen, de trivs så bra där de små raringarna. Jag hoppas att de kommer att trivas i huset också. De kommer inte att få gå ut ensamma, endast under övervakning, "mamma" och "pappa" blir så oroliga annars. Någon så trevlig balkong som vi har nu kommer vi ju inte ha i huset så jag hoppas de hittar någon ny favoritplats.


Raringarna Ninja och Ida

Jag ska försöka klura ut hur jag ska kunna lägga upp några bilder på vårt kommande kök. Där kommer vi att ha en sittbänk med kuddar, kanske blir det kissarnas nya favoritplats?

På återseende.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0