"Med varma hälsningar från Thailand."

Ja, inte från oss alltså. Från A-hus säljaren.

Schysst att han skickar mejl till oss på semestern i Thailand för att översända energiberäkningen för huset... Det känns ju bra att han sitter där borta i Thailand och tänker på oss! :)

Annars är jag inte alls avundsjuk på honom och på våra vänner inkl P som är i Thailand just nu. De har det säkert för hemskt där nere med värmen, solen och havet. Det är säkert alldeles för varmt, fullt med maneter i havet, de har säkert solsting och bedbugs i sängen. Nä, tacka vet jag vintern här hemma i Sverige med snö som yr, människor som halkar omkring och bilar som inte startar.

Och hade jag varit i Thailand så hade jag ju inte kunnat inviga mina nya kängor med utfällbara dobbar under. Det vore ju dumt att missa.

Ses och hörs.

(10 veckor kvar till husleverans, hoppas på liiiite bättre väder då.)


Kommentarer
Postat av: Sandra Hauge

Hej hej! :-)

Åh vad kul att jag hittade din blogg. :-) Vi är några månader efter er och letar tomt för fullt. Vi vill ha ett Arholma från A-hus och ska kika på ett på söndag. Edsviken är också en favorit. :-)



Ert hus kommer att bli hur fint som helst och jag älskar er färgsättning.



Kika in så kan vi följa varandra. KRAMAR Sandra

2010-11-25 @ 10:17:49
URL: http://www.familjenho.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0