Favoritsaker.

Jag har städat lägenheten nu på förmiddagen. Man måste ju ta sköta om alla sina favoritsaker... jag putsade på Kitchen Aiden och dammade Lisa Larsson hundarna. Sen dammade jag den afrikanska damen jag fått av P när hon kom hem från Ghana. Tavlan som vi fick från rara Alexandra vid hennes namngivningsceremoni fick sig också en uppfräschning.

Vår turkosa fondvägg i sovrummet kommer jag att sakna när vi flyttar. Men vem vet, jag kanske får en ny i huset?

M kom hem senare igår så jag fick lov att käka lita yoghurt för att inte svälta ihjäl innan middagen. Efter maten kollade vi på Avatar (bra film faktiskt) och myste med kissarna.

 

Denna fina kandelaber fick jag i födelsedagspresent av svärföräldrarna.

 

Jag läste Sköna Hems senaste nummer igår och de hade en bilaga som hette "Vackrare Väggar". Där fanns det massor med tips på olka sajter där man kan köpa posters och annan konst. Mycket bra. Jag har redan hittat flera favoriter som jag vill införskaffa när vi har flyttat. Några av Andy Warhols katter till exempel.

Bilder lånade från www.allposter.se

 

Nu ska jag dricka kaffe och fortsätta virkningen. Ha en fin söndag!

 


Kommentarer
Postat av: Johanna

Vilken superfin kadelaber du fick av dina svärisar! Det är ju så mysigt när man tänder dom en mörk kväll :) Ohh, har du en Kitchen Aiden!! Dom är ju så fina. Har spanat på en oxå, men har blivit för snål för att slå till :D Jag älskar ju att baka osv så det vore ju inte helt fel med en sådan :)



Ja, det är vekligen lustigt hur fort det går att få upp "skalet". Då kom erat hus alltså upp bara några dagar innan vi åkte förbi :)



Hoppas du haft en trevlig helg.

Ha det bäst!

Johanna

2011-02-13 @ 14:46:24
URL: http://stensborg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0