Lite annat i tankarna.

Var ute vid huset i lördags och kikade genom fönstrena. Då hade snickarna lagt golvet i nästan hela huset (mattlackad ekparkett från Tarkett). Vi fick också syn på innerdörrarna som stod och väntade på att bli monterade. Det går framåt. På fredag ska vi träffa målaren och gå igenom alla val av färg och tapeter. Vi kommer att måla de flesta väggarna i Alcros färg "Älva". Vi kommer att tapetsera i hallen och i köksdelen samt en fondtapet i sovrummet. Annars kommer alla väggar målas.

Ursäkta ett tråkigt inlägg men jag kände att jag ville uppdatera lite så ni inte tror att vi glömt bloggen.

Just nu har jag lite annat i tankarna eftersom min kära mormor oväntat gick bort igår.
Mormor var familjens klippa och vi är lite i chock tror jag. Hur ska vi klara oss utan dig?



♥Älskade mormor, du fattas oss.♥


Kommentarer
Postat av: Johanna Jedborg

tänker på er! Vet vilken underbar människa hon var!

2011-04-05 @ 16:14:17
Postat av: Sandra

Fy så tragiskt! Förlorade min älskade farmor i september förra året. Vi var förberedda i 2 år, men det är fruktansvärt jobbigt ändå. De har liksom alltid funnits där! Tänker på dig! Kramar

2011-04-07 @ 15:10:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0