Det lackar mot jul.

Halva december har gått. Tiden springer iväg! Jag hinner inget mer än att gå upp, jobba och gå och lägga mig.

Om 10 dagar är det julafton och mycket är det som ska hinnas innan dess. Vi ska fira hemma hos oss med Ms föräldrar, syster med familj samt min mamma, bror och faster, farbror och kusin. Ska bli mysigt att fira jul hemma hos oss och skapa en ny jultradition tillsammans.

Under december har jag hunnit med lite julpyssel. Bl a ett arrangemang med ett datumljus och en krans till dörren.

image description



image description


Jag har också tillverkat en liten prinsessa till lilla prinsen Uno i Oslo. Den har kommit fram säkert och verkar vara omtyckt. Katten Ninja var löjligt förtjust i prinsessan innan den skickades iväg så nu håller jag på med en ungefär likadan fast det ska bli en liten tomtenissa istället...

image description



I helgen ska de sista julklapparna inhandlas och sedan ska vi förmodligen hugga oss en gran hos Ms föräldrar. Nu fattas bara ett fint lager snö så är stämningen på topp!

Med önskan om en fin jul-och nyårshelg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0