Tjuvkik och vår fina dörr.

Åkte ut till huset nu på förmiddagen. M ska mecka med MCn så jag tänkte att jag kunde passa på att åka med honom till huset och sedan ta en långpromenad hem i det vackra vädret.

När vi kom till huset såg vi att vår dörr kommit på plats. Vår fina dörr. Den blev verkligen precis som vi hade tänkt oss.


Entrén är nog det jag gillar mest med Hasseludden...Maffig. Innanför dörren blir det öppet upp till nock i hallen.

Jag gick runt huset och kikade lite in genom fönstrena... Nu ser det verkligen gigantiskt ut inuti. Men när alla väggar är på plats så blir säkert känslan annorlunda. Här kommer en liten tjuvkik på insidan.


Bilden är tagen från fönstret till ett av de mindre rummen. Rakt igenom väggen ser du entrén och vår fina dörr igen.

Nu ska jag äta lite lunch och sedan ska jag virka heeeela dagen lång. Har lite att stå i eftersom jag håller på med ännu en babymobill till våra fina vänner J&D.

Ha en skön lördag!

Kommentarer
Postat av: Anonym

det var en väldigt fin dörr

2011-02-12 @ 13:47:13
Postat av: Johanna

Halloj! Gu' va roligt. Ni är verkligen i FULL GÅNG! Jaha, gjorde ni! Va lustigt :) Jag tror faktiskt att vi åkte förbi erat hus förra helgen. Det var tidigare bara en grund och sen helt plötsligt så stod huset där nästa gång vi åkte förbi :)



Eran ytterdörr är ju bara SÅ snygg. Jätte läckert med dubbeldörr. Vi kommer oxå ha det, fast en ljusare grå. Alla stuprör och fönsterdetaljer kommer vara aluminium/silverlack så då tog vi en grå dörr. Passar nog bra!



Lycka till med bygget! :)

2011-02-12 @ 14:29:43
URL: http://stensborg.blogg.se/
Postat av: Johanna Jedborg

Huset ser ju jättefint ut! Längtar till vi kan hänga hos er i sommar! Ser även fram emot babymobilen!



Puss puss

2011-02-13 @ 12:37:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0