Badrumsfunderingar.

Var och tittade på kakel igen efter jobbet. M gav med sig och det kommer att bli det kakel som jag spanat in till köket. Han är allt bra på att kompromissa min M!

 

Vi hittade äntligen lite kakel till badrummet som vi kan tänka oss men vi har inte helt bestämt oss än. Men vitt och grått blir det nog i alla fall.

 

 

Jag hittade också ett klinkergolv som jag blev förälskad i och som jag tänker mig till hallen och tvättstugan i matt grått. Fanns i 60x60 stora plattor och de var bara såå fina. Ganska dyra dock, kanske får nöja mig med 33x33.

 

 

Det är många beslut som ska tas nu. Vi känner lite tidspress eftersom M åker bort på jobb i några veckor snart och då känns det bra om det mesta är bestämt ifall kaklaren och målaren behöver sätta igång under tiden.

 

Ninja har blivit en riktig mars-katt (igen). Hon har nu suttit och skrikit för fulla muggar under hela top model. Jag håller tummarna för att hon inte får tillbaka till sin ovana att vakna kl 5 varje morgon och leva rövare...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0