Lägenheten ute till försäljning.

Fredagkväll. M är i Umeå och jobbar, har varit borta hela veckan och kommer inte hem förrän till nästa helg. Imorgon ska jag gå på fest med jobbarkompisarna hos finaste C. Det ska bli mycket trevligt! När katten är borta dansar råttorna på bordet! :) Det gäller att passa på att svänga sina lurviga, det var ju inte igår... Eller, det var ju i Malmö för några veckor sedan men i alla fall.




Min bästa vän J och hennes D har i veckan blivit föräldrar! Grattis till er! Babymobilen är på väg men som vanligt så hann jag inte skicka den innan bebben anlände. Kanske kommer den på posten eller så får jag överlämna den personligen.


Nu är lägenheten ute till försäljning, visning är torsdag och söndag nästa vecka. Lägenheten hittar ni här.



 

Nu väntar en lugn och skön TV kväll. Jag kommer förmodligen att slockna tidigt, var på ett grymt jobbigt spinningpass efter jobbet så jag lär ju somna ovaggad.

Ha en fin kväll!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0